Hastati - Široki Brijeg - ŠKRIPARI

29.07.2007., nedjelja

Pjesme

Svi malo bolji poznavatelji prilika u navijackom svijetu znaju da se većina navijačkih pjesama obrađuje kako odgovara datom trenutku, onda dolazi do raznih rasprava mi smo prvi pjevali tu pjesmu drugi kažu mi smo i priča se vrti u krug, tako i Škripari pjevaju dosta pjesama koje su obrađene bilo od nekih navijačkih grupa bilo od pjevača...tako da ja sada neću pisati te pjesme nego ću napisati samo originalne pjesme koje su Škripari sami smislili, a svi znamo da je najlakše smisliti provokativnu pjesmu kojih ima dosta ali ja ni njih neću napisati da ne bi koga uvrjedio bezveze te pjesme se pjevaju kada smo isprovocirani a sada me nitko ne provocira pa ćemo njih ostaviti za stadione...

textovi pjesama:


ŠIROKI ŠIROKI



Kad čuješ zvona sa Širokog Brijega
pjesmu na ulici
nebo je s nama, hrvatsko srce
kuca za ŠIROKI.



Bengalke gore, gore do zore
necemo spavati.



Ti dođi k nama, ŠKRIPARI slave
prvak je ŠIROKI.
Ti dođi k nama, ŠIROKI nas spaja
neka se zaori



ŠIROKI, ŠIROKI TEČE NAŠIM VENAMA
TU NA BRIGU MOJ JE DOM
ŠIROKI U SRCU MOM.



Kad čuješ zvona sa Širokog Brijega
pjesmu na ulici
Bengalke gore, gore do zore
prvak je ŠIROKI.



Ti dodi k nama, ŠIROKI nas spaja
neka se zaori



ŠIROKI, ŠIROKI TECE NAŠIM VENAMA
TU NA BRIGU VOLJENOM
ŠIROKI U SRCU MOM.



--------------------------------------------------------------------------------







IŠLI SMO SA VAMA



Išli smo sa vama, svaki put daleko
tražili smo pobjede, nije važno kako
dali ste nam pobjede, dali ste nam snove
samo igraj Široki, Škripari te vole



Igraj, igraj Široki do pobjede nove
samo igraj Široki, Škripari te vole
igraj, igraj Široki do pobjede nove
samo igraj Široki, Škripari te vole






--------------------------------------------------------------------------------








Mi smo, mi smo mi Škripari
zgazit ćemo Zrinjskoga
najači smo najluđi smo
iz Širokog grupica



Kada Škripar pali baklje
tad ludara nastaje
sve se pali sve se ruši
jer Škripari dolaze



Mi pijemo samo pive
hrana nam i ne treba
dok je pive i hašiša
ekipa je sretnija



Ni fighta se ne bojimo
neka nas manje je
uvijek ćemo udariti
sve slomiti i srušiti



S vama cemo putovati
za Široki mi pjevati
s vama bit ce vaši
plavo bijeli huligani



Kad s tribine začujete
onu našu pjesmu staru
igrajte i pobjedite
za Široki i za slavu



I kad leđa okrenu vam
znajte niste sami vi
sa vama su uvijek vjerni
i odani Škripari



I još jednom nek se zna
Bila piva ili fight
Iza vas smo uvijek mi
najači su Škripari



--------------------------------------------------------------------------------







kakva su vremena bila to



kako sam ga ludo volio



sad ga volim još i više



on je ponos sa Lištice



igraj,igraj brijeg široki



igraj,igraj brijeg široki



igraj,igraj brijeg široki



škripari su vjecno tvoji






--------------------------------------------------------------------------------










Na na na na na Na na na na na Na na na na na Na na na na na



Na na na na na Na na na na na Na na na na na Na na na na na



Ne bojim se fightova za Širokoga



čuje se pjesma s vjernog istoka



sve se trese od navijanja



od navijanja za Širokga



sve se trese od navijanja



od navijanja vjernih Škripara



Na na na na na Na na na na na Na na na na na Na na na na na



Na na na na na Na na na na na Na na na na na Na na na na na



--------------------------------------------------------------------------------










Ooooo



Srcu mome tiha patnja oku mome radost si i sjaj



moj Široki najbolji si znam



--------------------------------------------------------------------------------









Široki



samo tebe volim ja



samo tebe volim ja



samo tebe volim ja



neka svatko zna



ooooo oooo oooo oooo Široki



--------------------------------------------------------------------------------



Široki volimo



za njega molimo



baklje palimo



pjesmu pjevamo



on je šampion



oooo ooooo oooo oooo oooo
----------------------------------------------------------------

Ajmo Široki pjevamo svi u glas

Ajmo Široki pobijedi ti za nas

Ajmo Široki jedina ljubav si mi

Ajmo Široki uvijek ćeš ostati

nanananana nananananana na na na na nananannan

----------------------------------------------------------------------

Škripar eeeeee škripar eeeeee

baklje naše gore sve

Široki jeee Široki jeeee

Šampion sa PECARE

le ale le ale lealealeale

---------------------------------------------------------------

OOOO o Široki mi te volimo

oooooo oooo samo jedno mjesto na svjetu se zove dom

-----------------------------------------------------------------

Pobjedite eeee za Škripare eee

mi slavimo ooo ajde zabij gol

i pjevamo oo tebe vilomo oo

na tribini smo , cijeli život svoj cijeli život svoj

--------------------------------------------------------------

JAKO VOOLIM, VOLIM ŠIROKOG

ON JE DIIO ,DIO SRCA MOG

--------------------------------------------------------------

a ja sam želio da pobjedi on
i ostvari moje jedine sne
a ja cu i dalje da ga pratim
i za njega da uradim sve

i sada mu pjevam najljepši stih
ja ću te pretit' gdje god da si
slavit ću tvoje pobjede nove
u srcu ću čuvat ŠAMPIONE

na na na na na nanannana

------------------------------------------------------------

suti suti sarajvo
mi škripari slavimo
neka cuje bosna sva
sjebali smo Horde Zla

suti suti sarajvo
iz Širokog pjevamo
nek' se čuje nek' se zna

da Širokog volim ja

---------------------------------------------------------------

svi na Pecaruuuu, na istok stajatiiiii
vjetar u leđimaaa ,Širokom postatiiii
u nove pobjedeee, u nove pohodeee
Škripari nose teee, Škripari vode teee

-----------------------------------------------------------

neka te slave

neka te hvale

neka ti pjevaju

o Široki

-------------------------------------------------------------------------

Berette

UVOD:

Ponosan na tebe. jer si moj grad'
Ljubav za tebe, uvik i sad!
Krv za tebe, di god bilo kad!
Zivot za tebe, uvik cu dat,
Za tebe cu umrit, umrit cu mlad..!

REFREN:

U mom srcu, rijeci te, Siroki ja volim te!
Od poraza, do pobjede, Skripari su uz tebe!
Kad krene pjesma, spremni svi, Skripari za Siroki!
Ponosno srce, vjera u Boga, Bog i Hrvati i nista osim toga!!

STROFA: 1.
Skupila se rulja, luda i bijesna,
Idemo na Pecaru, tribina je pretjesna.
Dizemo zastave, crven bijeli plavi,
Palimo baklje. cijeli grad nek slavi.
Ispod kriza tisina- na pecari se ori,
Budimo ko jedan, grad veceras gori.
Dosli smo zbog vas, i uvjek cemo znajte,
Za vas krv i suze, zato pobjedu nam daite.
Cijeli stadion ko jedan, jedno srce, jedan glas,
Jedno tjelo, jedna dusa, jedno uzdanje u vas.
Jedna ljubav, u srcu vjecni plamen,
Samo jedno ime, zauvjek i amen.

STROFA: 2.
Svi moji snovi, sva moja nada,
Zive samo, za ime moga grada.
Sva moja ljubav, sva moja briga,
Za sveto ime, Sirokoga Briga.
Daj suze i krvi, da Siroki je prvi,
Baci baklju u noc, da osjete moc.
Kad Skripari slave, razbijamo glave,
Dize se galama, nek se rusi, nek se slama.
Svi moji snovi, sva moja nada,
Zive samo, za ime moga grada.
Sva moja ljubav, sva moja briga,
Za sveto ime, Sirokoga Briga.
Idemo s vama, kroz raj ili pakao,
S vama sam se smijao, s vama sam i plakao.
I sve cu za vas dat, to morate znat,
Jednom Skiripar,, Skripar uvjek, jedna ljubav
ZAUVJEK..."!


preuzeto s Škripari.com

- 15:11 - Komentari (nema reklamiranja) (0) - Isprintaj - link texta

<< Arhiva >>

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

-h'07-
Image Hosted by ImageShack.us


...rođen je daleko kao dijete vojnika, sa plemenitom krvi odgojen za ratnika
rođen u doba mača koplja i štita, rođen za predvodnika svoga svita...



-in omnia paratus- Hastati MMVII
free hit counter


online